masih memerlukan masa..........

masih memerlukan masa..........

Monday 29 October 2012

bertamu dalam mimpi ??

natijahnya bila....

Natijahnya bila tido petang. Ya Allah. Aku mimpi dia dan mereka. Aku mimpi *****. Dia datang rumah aku. Dan dia mcm nk ulang balik apa yg pernah berlaku dulu. It’s really remind me to 6 years ago. =( Dalam mimpi aku tu dia dah berubah. Erm.. kenyataannya dia mmg xkn berubah. Kenapa asek mimpi dia? 1 je jawapannya. Aku masih x boleh lupakan dia. Rasa mcm nk buang 1 wayar dlm otak aku ni supaya dapat lupakan dia terus. I hate him as much as i love him before. Eee tapi kenapa x boleh benci dia? Tension la cm ni. =(



Erm.. past is past rite? So, dia dah jd kenangan. Sekarang ni iwan kenyataan aku. Orang kata, lebih baek kita sayang orang yg sayangkan kita. Jgn sayang orang yg kita sayang sedangkan org tu x sayangkan kita. Eh betul ke? X kisahla.. HOHO...

No comments:

Post a Comment