masih memerlukan masa..........

masih memerlukan masa..........

Sunday 23 December 2012

befday banjir :D

20 years? yes i am :)

ok. 23/12/2012. genap umur aku 20 tahun. tahun ni sambut kt kelantan lagi. sama mcm tahun lepas. tp, tahun ni, lg 'meriah'. cop. org first yg wish ialah eca, diba n ct. then, aina call. seiring dgn tu, ewa n eca pun msj. pastu jamil pun call. tp aku x sempat nk angkat sbb time tu aku nga on call dgn aina.

no words, thanks 4 every wishes for my befday. :D sgt2 dihargai.

ok, befday kali ni aku dpt surprise! ni sume keje eca, ct n diba n jamil sekali. diorg bwk aku g Muhibbah Cake n Donut. alhamdulilah. even kena redah banjir yg tinggi, diorg sanggup wat surprise. budak laki yg dtg pun sanggup berkorban even bnyk sgt keje kene siapkan time tu. thanks a lot to eca, ct, diba, jamil, eddy, zahid, atiq, awie n aiqal. sweet memory ever. mmg aku xkn lupakan befday aku yg ke 20 ni sbb ni first time smbut dalam keadaan banjir. unik kan?? hehe..

n lg 1, ade org nyanyikan aku lagu najwa latiff "sahabat". thanks kaka ain sbb nyanyikan lagu tu. nice voice. nice song... :) terharu sgt.

lg sekali, thanks utk semua yg wish befday aku. x kire call ke, msj ke, fb ke, jumpe depan2 ke, x kisah. terima kasih sgt2.. :)

oh ye, zu xdpt join sbb dia balik rumah dia. mmg x complete, tp... xpe.. kn ada hikmah.. :)

dpt kek bulat mcm tuannya.. kekeke...

No comments:

Post a Comment